Strona używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony myszkow.policja.gov.pl.

Data publikacji strony internetowej: roku. Data ostatniej dużej aktualizacji:  roku.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Pomimo starań redaktorów serwisu, niektóre dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne, ponieważ:
    • pochodzą z różnych źródeł,
    • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
    • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji.
  • Nie wszystkie linki mają prawidłowo określony cel.
  • Nie wszystkie zdjęcia / grafiki mają prawidłowe opisy alternatywne.
  • Nie wszystkie tabele mają odpowiednio oznaczone nagłówki i tytuły.
  • Nie wszystkie pliki do pobrania są dostępne cyfrowo lub posiadają wersje alternatywne.
  • Nie wszystki filmy posiadają napisy i audiodeskrypcje.
  • Ze względu na ograniczenia serwisu nie wszystkie elementy treści mogą być oznaczone znacznikiem lang.
  • Ze względu na ograniczenia serwisu system oceny treści nie jest dostępny.
  • Aplikacje typu "wirtualny spacer" nie są dostępne.

Treści nieobjęte przepisami

  • Treści opublikowane przed 23 września 2018 roku nie są dostępne cyfrowo.
  • Na stronie mogą być zamieszczone treści, które nie zostały przez nas ani na naszą rzecz wytworzone.
  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji: roku
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: roku.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Nawigacja po głównym menu strony jest realizowana za pomocą klawiszy strzałek.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do [Klaudia Maladyn] — na adres poczty elektronicznej klaudia.maladyn@myszkow.ka.policja.gov.pl lub telefonicznie 47 85 842 10.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Szczegółowe informacje na temat sposobu zgłaszania żądania znajdziesz na stronie Zapewnienie dostępności cyfrowej stron internetowych Komendy Głównej Policji.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Dowiedz się jak złożyć skargę w Komendzie Głównej Policji.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie] — ul. Kościuszki 105, Myszków

1. Budynek składa się z piwnicy, parteru i dwóch pięter. W budynku nie ma windy.  Drzwi wejściowe otwieransą ręcznie, które nie są oznaczone ostrzegawczą. Przy wejściu do budynku nie ma progu w drzwiach. Pomieszcenie dla petentów wyposażone jest  w aparat telefoniczny służący do kontaktów z pracownikami instytucji. Komenda dysponuje udźwigiem z wózkiem dla osób ze szczególnymi potrzebami.

2. Siedziba oznaczona jest nazwą instytucji.

3. Teren Komendy jest ogrodzony. Do budynku Komendy wchodzi się schodami- 8 sztuk nieoznaczony taśmą kontrastową  do wejścia głównego.

4. Po wejściu na teren Komendy na poziomie „O” znajduje się poczekalnia dla interesantów. Dalsze przejście po budynku zabezpieczone jest systemem kontroli dostępu i jest możliwe tylko z policjantem, bądź z pracownikiem komendy po użyciu karty dostępu.

5. W całym budynku są oznaczenia dot. numerów pokoi.

Wchodząc schodami do wejścia głównego budynku na parterze przed zabezpieczonym wejściem do wnętrza budynku (w poczekalni) po prawej stronie znajduje się pomieszczenie dyżurnego oraz jego zastępcy. Pomieszczenie oddzielone jest przeszkloną ścianą, wyposażoną w system głośnomówiący.

6. W pomieszczeniu dyżurnego całodobowo dyżur pełnią dyżurni i ich zastępcy, którzy obsługują interesantów. Komunikacja interesantów z dyżurnym Komendy odbywa się za pomocą zestawu składającego się z mikrofonu i głośnika zamontowanego po obu stronach szyby zespolonej oszklonej. Interesanci oczekują na przyjęcie w poczekalni usytuowanej bezpośrednio przy stanowisku dyżurnego.

7. Po lewej stronie poczekalni znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, w tym dla osób poruszających się na wózku nieoznaczona piktogramem.

8. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

9. W rejonie budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące.

10. Budynek nie posiada pętli indukcyjnych.

11. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

12. Personel nie posiada przeszkolenia w zakresie języka migowego. Obsługa osób głuchych i głuchoniemych odbywa się z wykorzystaniem urządzenia wraz z oprogramowaniem umożliwiającym obsługę osób głuchoniemych lub przez dostęp do zdalnego tłumacza.

13. Przed budynkiem Komendy znajduje się parking zewnętrzny, na którym wytyczone są dwa miejsca parkingowe oznaczone pionowo i poziomo dla osób z niepełnosprawnością.

 

Komisariat Policji w Koziegłowach znajduje się w Koziegłowach przy ulicy Zamkowej 14

1. Budynek składa się z piwnicy, parteru i I piętra. Wejście do budynku prowadzą schody- 6 sztuk nieoznaczonych taśmą ostrzegawczą. Drzwi do budynku nie posiadają progu, nie są oznaczone kontrastowo i otwierane są ręcznie. 

2. Na budynku Komisariatu nad głównym wejściem znajduje się tablica informacyjna z nazwą instytucji.

3. Teren Komisariatu jest ogrodzony. Na teren Komisariatu wchodzi się furtką, a do budynku do wejścia głównego prowadzą schod-6 sztuky. Można skorzystać z platformy dźwigowej przystosowanej do obsługi przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.

4. Przy drzwiach wejściowych do budynku zamontowany jest dzwonek przywoławczy, którego można użyć celem kontaktu z policjantem lub pracownikiem Policji. Po wejściu na teren Komisariatu na poziomie „O”znajduje się poczekalnia w której nie ma aparatu telefonucznego służącego petentowi. W budynku na parterze- wejście z poczekalni znajduje się toaleta przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych- oznaczona w sposób kontrastowy bez piktogramu.

5. Przejście z poczekalni do dalszej części obiektu jest zabezpieczone drzwiami otwieranymi za pomocą kart magnetycznych lub przez dyżurnego jednostki.

6. Interesanci nie mogą poruszać się sami po obiekcie, są odbierani z poczekalni przez funkcjonariusza/pracownika Komisariatu i poruszają się po obiekcie w jego obecności.

7. Do dalszych części obiektu prowadzą schody, które nie posiadają kolorów kontrastujących z posadzką. Schody te nie posiadają platformy przystosowanej do obsługi przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.

8. Interesanci mogą być obsłużeni w pokoju przyjęć, który znajduje się bezpośrednio na wprost od wejścia na teren Komisariatu. Dostęp do pomieszczenia jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózku.

9. Toaleta dla interesantów znajduje się w poczekalni, jest ona przystosowana do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

10. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

11. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące.

12. Budynek nie posiada pętli indukcyjnych.

13. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

14. Personel nie posiada przeszkolenia w zakresie języka migowego. Obsługa osób głuchych i głuchoniemych odbywa się w budynku Komendy Powiatowej Policji w Myszkowie z wykorzystaniem urządzenia wraz z oprogramowaniem umożliwiającym obsługę osób głuchoniemych lub przez dostęp do zdalnego tłumacza.

15. Teren Komisariatu jest ogrodzony. Przed ogrodzeniem Komisariatu znajduje się parking zewnętrzny, na którym nie ma wytyczonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością.

Personel recepcji nie posiada przeszkolenia w zakresie języka migowego.  Aby połączyć się z policjantem lub pracownikiem Policji należy taką informację przekazać w punkcie recepcyjnym. Policjanci dyżurni wyposażeni są w urządzenie Cisco służące do kontaktu z osobą głuchoniemą. Aby skorzystać z tej możliwości należy zainstalować komunikator Cisco Jabber Guest (na komputerze, telefonie lub tablecie- szczegółowa informacja na stronie internetowej Policji – „Jak zainstalować komunikator Jabber”- https://euslugi.policja.pl/eu/instalacja-komunikatora/11,Jak-zainstalowac-komunikator-Jabber.html

W wybranych jednostkach Policji istnieje możliwość załatwienia sprawy z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online.

Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez internet z dowolnego urządzenia i miejsca.

Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00.

Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony euslugi.policja.pl

Tłumacz języka migowego jest dostępny zgodnie z przepisami ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2011 r., nr 209, poz. 1243).

Powrót na górę strony